Maratonský trénink

  • by

Nějakou tu pětku nebo desítku si prostě tak nějak zaběhnete.
Ale na půlku nebo maraton už je systematicky sestavený trénink ideálně pod nějakým vedením dost zapotřebí, a to ať už plánujete dokončit, zlepšit se nebo prostě být v následujících týdnech schopen chůze. Já si letos dal svůj druhý maraton ( OBER ELBE MARATON 2018 – ), tentokráte pod vedením Míly Zítky a zlepšení o deset minut (3:36). Na půlmaratonu jsem si v Karlových Varech 19. května osobák zlepšil o tři minuty (1:35), což na hobíka podle mě není špatný. Míla sestavil tréninkový plán, poradil při potížích, byl schopný průběžně reagovat na změny a především tak trochu nenápadně dohlížel na plnění, což je u nás lenochů zapotřebí.

A protože posouvat se dá pořád, určitě do toho s Mílou půjdu znovu.


Venca Vachrlon, maratonec ŠAK Chodov, květen 2018

Více o možnostech tréninkových plánů pro začátečníky i pokročilénajdete zde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *